Teorię do tego zagadnienia znajdziesz tutaj.
1. Uporządkuj słowa, aby utworzyć zdania. (+) oznacza, że zdanie ma być twierdzące, (-) przeczące, a (?) sugeruje pytanie.
- swim/ she/ can/ well/ very/ (+)
- you/ draw/ pictures/ can/ beautiful/ (?)
- mother/ can/ a car/ drive (-)
- Kelly/ basketball/ can/ play (?)
- we/ speak/ can/ French (-)
- jump/ very/ high/ can/ squirrels (+)
- kids/ play/ day/ all/ can (+)
- he/ a computer/ use/ can (?)
- teacher/ speak/ four/ can/ languages/ our (+)
- my/ can/ a horse/ sister/ ride (-)
2. Połącz zdania spójnikami AND lub BUT.
- Kate can swim ____ run.
- Lisa can play the guitar ___ she can’t sing.
- Tom can speak English ___ he can read in Spanish.
- Alice can speak English ___ she can’t speak French.
- I can go to Holland ___ I can’t travel to the USA
3. Przetłumacz zdania na j. angielski:
- Nie umiem mówić po Hiszpańsku.
- Kasia umie szybko biegać, ale nie umie pływać.
- Czy umiecie grać w siatkówkę?
- Ona nie umie grać na pianinie.
- My nie potrafimy gotować.
- Mike umiem jeździć rowerem.
- Ela nie umie grać w koszykówkę, ale umie szybko biegać.
Pobierz ćwiczenia PDF z odpowiedziami.
Copyright by Sandra Winiarska, 2018.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie lub udostępnianie materiałów zabronione.
Tylko do użytku osobistego.
8,269 total views, 3 views today