Zestaw nr. 3
Przekształć drugie zdanie tak, aby zachować sens zdania wyjściowego. Nie zmieniaj podanych fragmentów zdań, ani słowa w nawiasie. 0 of 5 questions completed Pytania: Ukończyłe(a)ś już test. W związku z tym nie można go ponownie uruchomić.
Test is loading… Musisz się zalogować, aby rozpocząć test. You must first complete the following:
0 of 5 questions answered correctly
Your time:
Czas się skończył
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0) Bardzo słaby wynik. Poćwicz jeszcze! Mogłoby być lepiej! Pół na pół. Spróbuj jeszcze raz! Dobrze! Bardzo dobrze! Świetnie! Idealnie! Gratulacje! Brian couldn’t play in the match bacause he broke hi arm. (STOPPED) Brian’s broken arm in the match.
’I’m sorry I couldn’t come to your birthday party’, Andy said. (FOR) Andy my birthday party.
Amelia is thinking about starting piano lessons. (UP) Amelia is thinking about lessons.
They didn’t give any reason for breaking the rules. (BROKE) They didn’t explained the rules.
The old castle is said to be hunted. (IS) that the old castle is hunted.
Test-podsumowanie
Informacje
Wyniki
Wyniki
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Średni wynik
Twój wynik
Kategorie
Pos.
Nazwisko
Wprowadzono
Punkty:
Wynik
Tabela jest wczytywana…
Brak dostepnych danych
1. Pytania
2. Pytania
3. Pytania
4. Pytania
5. Pytania
Copyright by Sandra Winiarska, 2018.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie lub udostępnianie materiałów zabronione.
Tylko do użytku osobistego.
1,523 total views, 3 views today