Zestaw nr. 4
Przekształć drugie zdanie tak, aby zachować sens zdania wyjściowego. Nie zmieniaj podanych fragmentów zdań. 0 of 5 questions completed Pytania: Ukończyłe(a)ś już test. W związku z tym nie można go ponownie uruchomić.
Test is loading… Musisz się zalogować, aby rozpocząć test. You must first complete the following:
0 of 5 questions answered correctly
Your time:
Czas się skończył
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0) Bardzo słaby wynik. Poćwicz jeszcze! Mogłoby być lepiej! Pół na pół. Spróbuj jeszcze raz! Dobrze! Bardzo dobrze! Świetnie! Idealnie! Gratulacje! He can play the piano and he can also play the violin. Not only but also the violin.
Look at the clock! We must leave now. It’s time .
I wouldn’t like you to tell my daughter about the surprise. I’d rather my daughter about the surprise.
My teacher has a very good relationship with students. My teacher gets students.
There is a chance you didn’t understand the instructions. You the instructions.
Test-podsumowanie
Informacje
Wyniki
Wyniki
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Średni wynik
Twój wynik
Kategorie
Pos.
Nazwisko
Wprowadzono
Punkty:
Wynik
Tabela jest wczytywana…
Brak dostepnych danych
1. Pytania
2. Pytania
3. Pytania
4. Pytania
5. Pytania
Copyright by Sandra Winiarska, 2018.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie lub udostępnianie materiałów zabronione.
Tylko do użytku osobistego.
1,496 total views, 3 views today